FAQ

W jakich godzinach realizowane są dostawy?
Dostawy realizowane są we wczesnych godzinach porannych (2:00- 9:00), dlatego aby uniknąć problemów z dostawą prosimy o podanie kodu do wejścia do budynku (jeśli taki istnieje). Jest również możliwość przekazania kierowcy klucza do wejścia, który zostanie oddany wraz z zakończeniem dostaw. Wszystkie informacje dotyczące miejsca pozostawienia paczek prosimy umieścić w uwagach w formularzu zamówienia.
Czy jest możliwa dostawa w wybranym przedziale godzinowym?
Ze względów logistycznych nie realizujemy dostaw w wybranym przedziale godzinowym. Istnieje jednak możliwość określenia, do której godziny najpóźniej mają być dostarczone posiłki.
Jaki jest obszar dostawy?
Dostawy realizujemy na terenie całej Polski. Jeśli masz wątpliwości czy Twoja miejscowość znajduje się w naszym obszarze dostaw skorzystaj z naszej wyszukiwarki lub skontaktuj się z nami mailowo ([email protected]) lub telefonicznie (516 189 117)
Jak złożyć zamówienie?
Zamówienie możesz złożyć za pośrednictwem naszego formularza zamówień (link). Wystarczy wybrać odpowiednią dietę oraz wariant kaloryczny i długość trwania zamówienia. Bardzo ważne jest podanie szczegółowych informacji dotyczących dostawy. Po uzupełnieniu formularza zostaniesz przekierowany do strony Twojego banku w celu dokonania płatności.
Realizujemy tylko opłacone wcześniej zamówienia.
W razie pytań i wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta
Czy mogę zmienić adres dostawy w trakcie trwania zamówienia?
Zmiana adresu dostawy jest możliwa na każdym etapie trwania zamówienia. Jeśli jesteś zarejestrowany na naszej stronie, możesz to zrobić samodzielnie w „Panelu Klienta” (zmiana dokonana do godziny 5:00, jest realizowana następnego dnia) lub telefonicznie
Czy mogę zawiesić dostawę na wybrane dni w trakcie trwania zamówienia?
Tak, dietę można zawiesić samodzielnie, w „Panelu Klienta” lub telefonicznie kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta
Czy dostawy realizowane są codziennie?
Dostawy realizujemy codziennie od poniedziałku do piątku. Dostawy weekendowe realizowane są w soboty we wczesnych godzinach porannych
Jak wybrać odpowiednią dietę?
Jeśli nie wiesz na jaką dietę się zdecydować skorzystaj z naszego kalkulatora diety lub skontaktuj się z nami telefonicznie (516 189 117) lub mailowo ([email protected]).
Czy mogę wykluczyć wybrane produkty z diety?
Można wykluczyć 3 wybrane składniki w diecie
Czy mogę zmienić dietę oraz jej kaloryczność w trakcie trwania zamówienia?
Dietę oraz kaloryczność można zmienić kontaktując się telefonicznie lub mailowo z Biurem Obsługi Klienta
Jak przechowywać i odgrzewać posiłki?
Posiłki należy przechowywać w lodówce oraz spożyć w ciągu 24 h od dostarczenia. Wszystkie posiłki można odgrzewać w naszych pudełkach. Należy jednak pamiętać o uprzednim usunięciu folii.
Na ile dni mogę zamówić dietę?
Dietę można zamówić nawet na 1 dzień